Kancelaria Prawna Andrzej Siemieniuk Radca Prawny

Nazwa firmy

Kancelaria Prawna Andrzej Siemieniuk Radca Prawny

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

Pracownik/-czka sekretariatu

Główne zadania

● Prowadzenie kalendarza z terminami sądowymi i spotkań.
● Koordynacja kontaktu z sądami, klientami i współpracującymi podmiotami (mailowo i telefonicznie).
● Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji, w tym e-maili i korespondencji listownej, ze szczególnym uwzględnieniem terminów.
● Rejestracja statusu prowadzonych spraw.
● Przygotowywanie dokumentów (kserowanie, skanowanie, druk).
● Archiwizacja dokumentów i zarządzanie zapasami biurowymi.
● Profesjonalna obsługa klientów kancelarii.
● Przyjmowanie interesantów w sekretariacie kancelarii.
● Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach.
● Dbanie o wizerunek kancelarii i utrzymanie pozytywnej atmosfery pracy.
● Inne zadania zlecone przez członków zespołu.

Wymagania wobec kandydata

● Doskonała organizacja pracy, skrupulatność i sumienność.
● Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
● Dyskrecja, profesjonalizm i wysoka kultura osobista.
● Umiejętność pracy w zespole.
● Obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych.
● Proaktywne podejście do usprawniania procesów pracy.

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej.

Oferujemy

● Stabilne zatrudnienie w zgranym zespole.
● Możliwość zdobycia doświadczenia w branży prawnej.
● Przyjazną atmosferę pracy.
● Umowę o pracę lub umowę zlecenie.
● Pełny etat lub 161 godzin miesięcznie.

Sposób aplikowania

Wyślij swoje CV na adres: rekrutacja.kancelaria.siemieniuk@gmail.com. W temacie wiadomości wpisz: "Rekrutacja – Pracownik/-czka sekretariatu".

Do wiadomości lub CV prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez Kancelaria Prawna Andrzej Siemieniuk Radca Prawny zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679."