Urząd Miasta w Olsztynie pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Olsztyna z siedzibą w Olsztynie, Plac Jana Pawła II 1;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – iod@olsztyn.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r.;
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy;
 od dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego. Po tym okresie dane zostaną usunięte. Przed upływem powyższego terminu dane zostaną usunięte w przypadku, gdy ich dalsze przechowywanie stanie się zbędne dla procesu rekrutacyjnego;
5) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,  prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych podanych dobrowolnie również prawo do ograniczenia ich przetwarzania, cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i usunięcia;
6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych;
7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych obowiązkowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Nazwa firmy

Urząd Miasta w Olsztynie pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

Inspektor-podinspektor DS. SPORZĄDZANIA AKTÓW PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO W WYDZIALE URBANISTYKI I ARCHITEKTURY URZĘDU MIASTA OLSZTYNA PL. JANA PAWŁA II 1

Główne zadania

1. Sporządzanie projektów aktów planowania przestrzennego.
2. Koordynowanie opracowań wielobranżowych w zakresie przydzielonych zadań planistycznych.
3. Przeprowadzanie wizji lokalnych, sporządzanie dokumentacji fotograficznej.
4. Sporządzanie opracowań graficznych.
5. Uczestniczenie w debatach publicznych, posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistycznej, konsultacjach społecznych.
6. Przygotowywanie materiałów do opracowań projektowych, zlecanych na zewnątrz.
W przypadku stanowiska podinspektora zadania wykonywane są pod bezpośrednim nadzorem przełożonego.

Wymagania wobec kandydata

1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe o kierunku architektura lub gospodarka przestrzenna.
3. Co najmniej 3 letni staż pracy (tylko w przypadku stanowiska inspektora).
4. Znajomość przepisów:
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa o samorządzie gminnym,
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Oferujemy

Sposób aplikowania

Poprzez stronę: https://praca.olsztyn.eu/oferta/4-2025-umo-podinspektor-inspektor-ds-sporzadzania-aktow-planowania-przestrzennego-w-wydziale-urbanistyki-i-architektury-urzedu-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1