WARMIŃSKO-MAZURSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W OLSZTYNIE

Nazwa firmy

WARMIŃSKO-MAZURSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ W OLSZTYNIE

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

SPECJALISTA – Dział Ekonomiki i Zarządzania Gospodarstwem Rolnym

Główne zadania

Podstawowy zakres obowiązków:
1. prowadzenie działalności szkoleniowej, doradczej, informacyjnej i promocyjnej w zakresie: zarządzania
i organizacji pracy w gospodarstwie rolnym, planowania kierunków rozwoju gospodarstwa rolnego, opłacalności produkcji roślinnej i zwierzęcej, wyników badań koniunktury w rolnictwie, rachunkowości rolnej, rachunkowości podatkowej, ubezpieczeń społecznych
i majątkowych w rolnictwie, zasad ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych oraz podnoszenia lub zmiany kwalifikacji zawodowych rolników i mieszkańców wsi;
2. gromadzenie i upowszechnianie rolniczych informacji rynkowych przez monitoring i analizy cen: płodów rolnych, środków produkcji, nawozów mineralnych;
3. koordynacja zadań związanych z szacowaniem strat w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi;
4. współpraca przy realizacji zadań z instytucjami
i jednostkami określonymi w ustawie o jednostkach doradztwa rolniczego;
5. sporządzanie opracowań oceny możliwości inwestycyjnych gospodarstw rolnych;
6. wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych i zagranicznych;
7. prowadzenie analizy przemian w zakresie poziomu i jakości produkcji rolniczej i funkcjonowania gospodarstw rolnych oraz upowszechnianie wyników tych analiz w pracy doradczej;
8. analizowanie kosztów produkcji i dochodów działalności roślinnych i zwierzęcych (sporządzanie kalkulacji rolniczych);

Wymagania wobec kandydata

Wymagania:
• wykształcenie wyższe - co najmniej I stopnia z zakresu ekonomiki, rolnictwa lub dziedzin pokrewnych albo studia podyplomowe z wyżej wymienionych dziedzin;
• znajomość zagadnień związanych z rolnictwem, ekonomiką rolnictwa;
• umiejętność obsługi pakietu komputerowych MS Office oraz urządzeń biurowych;
Dodatkowe:
• umiejętność prowadzenia doradztwa i szkoleń;
• dobra organizacja pracy;
• komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole;
• dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
• prawo jazdy kat. B

Oferujemy

Umowa o pracę na czas określony.
Szkolenia
Fundusz Socjalny.

Sposób aplikowania

Dokumenty:
• CV oraz list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Warmińsko-Mazurskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Olsztynie - zał. D (BIP),
• zgoda na przetwarzanie danych osobowych – zał. C. (BIP)
należy przesłać z oznaczeniem „Nabór - ogłoszenie 17/2024”:
pocztą na adres WMODR z siedzibą w Olsztynie
10-356 Olsztyn ul. Jagiellońska 91
lub
pocztą elektroniczną (skany dokumentów) na adres e-mail sekretariat@w-modr.pl – w tytule e-maila należy wpisać "Nabór - ogłoszenie nr 17/2024”.
link do ogłoszenia na BIP
W ogłoszeniu znajdują się dokumenty do pobrania.

https://wmodr.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/31958_specjalista-w-dziale-ekonomiki-i-zarzadzania-gospodarstwem-rolnym-w-centrali-wmodr-z-siedziba-w-olsztynie.html