Trakcja S.A.

Nazwa firmy

Trakcja S.A.

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

Specjalista ds. administracyjnych (branża budowlana)

Główne zadania


• Wsparcie administracyjne Biura Kontraktu
• Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów dotyczących Kontraktu.
• Przygotowywanie projektów pism/raportów.
• Ewidencjonowanie dokumentów związanych z realizacją Kontraktu.
• Ścisła współpraca z jednostkami organizacyjnymi Kontraktu.
• Weryfikacja zapotrzebowania na materiały biurowe i zapewnienie ich dostępności na potrzeby Biura Kontraktu, przez planową realizacje zamówień.
• Dbanie o wizerunek Biura Kontraktu, organizowanie spotkań z kontrahentami.

Wymagania wobec kandydata

• Wykształcenie średnie/wyższe z zakresu administracji / ekonomii / zarządzania lub pokrewne.
• Znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel w stopniu średniozaawansowanym.
• Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
• Komunikatywność, operatywność.

Mile widziane:

• Znajomość branży budowlanej.
• Doświadczenie w pracy związanej z dokumentacją, przygotowywaniem pism i raportów.
• Analogiczne doświadczenie zawodowe – im więcej wiesz i potrafisz, tym lepiej!

Oferujemy

• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie.
• Pracę przy inspirującym projekcie.
• Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
• Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
• Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
• Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
• Nagroda finansowa za polecenie pracownika w wysokości min. 1000 zł brutto.

Sposób aplikowania

Uczniowie i absolwenci zainteresowani naszą ofertą pracy mogą aplikować poprzez przesłanie swojego CV na adres e-mail: rekrutacja@grupatrakcja.com bądź bezpośrednio przez link aplikacyjny:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=6e95fa49f66a4d599b9b135077941c2a