Rozpoczynamy kolejne spotkanie w tegorocznym cyklu ,,Digitalowe rozwiązania dla biznesu"!
Tym razem przyjrzymy się zdalnym rozwiązaniom współpracy z klientem.
Czy zastanawialiście się, jak efektywnie komunikować się z klientem na odległość? Jak organizować pracę nad projektami z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi? Jak dbać o dobrostan psychiczny pracowników pracujących zdalnie?
Na tym spotkaniu przyjrzymy się:
kontakt z klientem - optymalizacja drogi komunikacji,
nasz work flow - realizacja zadań w pracy nad projektem realizowanym dla klienta z wykorzystaniem programu Asana,
komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna - oprogramowanie Slack,
dobrostan psychiczny - jak dbać o pracowników często pracujących przy komputerze,
mocne strony naszych rozwiązań,
nasz system pracy ze stałymi klientami - wpieranie graficzne + programowe,
monitorowanie czasu pracy i jej skuteczności - platforma Tigo,
opis i objaśnienie trendu, jakim jest chronoworking.
Prelegentka: Anna Makarewicz z firmy Solveit
Brand Manager Solveit, moderatorka procesów kreatywnych, entuzjastka UX, copywriterka z kilkuletnim doświadczeniem w długich formach. Optymalizuje firmowe rozwiązania pod względem komunikacji z klientem. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Data: 08 maja 2024 (środa)
Godzina: 9:00
Lokalizacja: Stara Kotłownia, ul. Prawocheńskiego 9, sala 2A, Olsztyn
To doskonała okazja, by poznać konkretne narzędzia do efektywnej współpracy z klientem.
Nie przegapcie! Zapiszcie się już dziś: https://cwo.uwm.edu.pl/form/digitalowe-rozwiazania-biznesu
Ilość miejsc jest ograniczona!
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a wydarzenie organizujemy w ramach działań sieci Enterprise Europe Network - największa na świecie sieć wspierająca MŚP w internacjonalizacji.
Partnerem wydarzenia jest Fundacja Więcej Niż Jeziora: https://www.facebook.com/WiecejNizJeziora
Copyrights © CWO