Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

CV i list motywacyjny kandydat ma obowiązek podpisać własnoręcznym podpisem.

Nazwa firmy

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

starszy inspektor ds. zamówień publicznych Zespół ds. administracyjnych Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu

Główne zadania

Osoba na tym stanowisku:
1) obsługuje korespondencję/ sprawy /zapotrzebowania/ wnioski/ raporty,
2) wpisuje do ewidencji w systemie Enova lub do innych rejestrów faktury, zapotrzebowania, umowy,
3) sprawdza kompletność otrzymanych dokumentów, zbiera dane lub kontroluje dowody księgowe i dokonuje opisu pod względem merytorycznym zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
4) rozlicza stan realizacji zawartych umów/ zapotrzebowań/ innych spraw dotyczących funkcjonowania Inspektoratu lub realizowanych spraw/umów,
5) sprawuje nadzór merytoryczny nad rejestrami i ewidencjami prowadzonymi w formie papierowej i elektronicznej oraz przygotowuje analizy umów w celu sprawowania nadzoru nad ich realizacją,
6) przygotowuje dokumenty dotyczące planowania i je uzgadnia, przygotowuje dokumenty dotyczące zamówień publicznych (opisy przedmiotu zamówienia, szacunkową wartość zamówienia), uzgadnia zapisy projektowanych postanowień umowy, zawiera umowy oraz przygotowuje i prowadzi procedurę o udzielenie zamówienia publicznego,
7) zamieszcza dokumenty na stronie internetowej Inspektoratu lub publicznych publikatorach lub przesyła do komórek organizacyjnych,
8) dodatkowo w ramach obowiązków:
a) prowadzi obsługę transportową Inspektoratu - przewóz osób/dokumentów/rzeczy na terenie miasta i sporadyczne na terenie Polski,
b) prowadzi sprawy związane z obsługą samochodów służbowych, prowadzi sprawy ubezpieczeń.

Wymagania wobec kandydata

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
1) wykształcenie: średnie,
2) doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji przy zamówieniach publicznych i ich planowaniu lub co najmniej 4 lata pracy w administracji,
3) umiejętność praktycznej obsługi programów Word, Excel oraz poczty elektronicznej,
4) znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy prawo zamówień publicznych i aktów około ustawowych,
5) czynna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego (potwierdzona oświadczeniem o posiadaniu prawo jazdy kategorii B),
6) umiejętność pracy pod presją czasu,
7) odpowiedzialność,
8) wysoka kultura osobista,
9) umiejętność pracy indywidualnie jak i w zespole,
10) w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
11) komunikatywność,
12) posiadanie obywatelstwa polskiego,
13) korzystanie z pełni praw publicznych,
14) nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
1) wykształcenie: wyższe,
2) doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze zamówień publicznych:
a) doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych i znajomość publikowania ogłoszeń krajowych oraz postępowań podprogowych [potwierdzone zakresem wykonywanych obowiązków],
b) doświadczenie w przygotowywaniu projektów umów w sprawach zamówień publicznych na podstawie ustawy Pzp i kodeksu cywilnego [potwierdzone zakresem wykonywanych obowiązków],
3) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
4) sumienność i systematyczność,
5) uczciwość i dyskrecja.

Oferujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
1) wykształcenie: średnie,
2) doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji przy zamówieniach publicznych i ich planowaniu lub co najmniej 4 lata pracy w administracji,
3) umiejętność praktycznej obsługi programów Word, Excel oraz poczty elektronicznej,
4) znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy prawo zamówień publicznych i aktów około ustawowych,
5) czynna umiejętność prowadzenia samochodu osobowego (potwierdzona oświadczeniem o posiadaniu prawo jazdy kategorii B),
6) umiejętność pracy pod presją czasu,
7) odpowiedzialność,
8) wysoka kultura osobista,
9) umiejętność pracy indywidualnie jak i w zespole,
10) w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
11) komunikatywność,
12) posiadanie obywatelstwa polskiego,
13) korzystanie z pełni praw publicznych,
14) nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
1) wykształcenie: wyższe,
2) doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze zamówień publicznych:
a) doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych i znajomość publikowania ogłoszeń krajowych oraz postępowań podprogowych [potwierdzone zakresem wykonywanych obowiązków],
b) doświadczenie w przygotowywaniu projektów umów w sprawach zamówień publicznych na podstawie ustawy Pzp i kodeksu cywilnego [potwierdzone zakresem wykonywanych obowiązków],
3) umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
4) sumienność i systematyczność,
5) uczciwość i dyskrecja.

Sposób aplikowania

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 130685" na adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn
Dla osób przynoszących oferty osobiście - z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia - starszy inspektor ds. zamówień publicznych"
Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2023
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze