Showbiz 2018/2019

Dla kogo?

Dla uczniów szkół średnich województwa warmińsko-mazurskiego.

Co robimy?

Udział w tym przedsięwzięciu da uczniom niepowtarzalną szansę na zdobycie nowej wiedzy i umiejętności z zakresu przedsiębiorczości, wygranie cennych nagród oraz nawiązanie wspaniałych międzyszkolnych relacji.

Kiedy?

Pierwsza Edycja SHOWBIZ - Rok szkolny 2018/2019.

Planowane terminy poszczególnych etapów II edycji projektu:
1) Listopad 2019 – harmonogram /załącznik1/
2) Styczeń 2020
3) Luty-marzec 2020
4) Kwiecień 2020

Kontakt

Agnieszka Domańska
Koordynator Sekcji ds. Przedsiębiorczości
Centrum Innowacji i Transferu Technologii UWM w Olsztynie
tel. 89 524 52 40
e-mail: agnieszka.domanska@uwm.edu.pl

Opis

W ramach projektu uczniowie wezmą udział w:
1) TURNIEJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI (SHOWBIZ: BUSINESS GAME) – pod okiem profesjonalnego trenera przedsiębiorczości uczniowie zagrają w całodniową grę biznesową w wersji on-line. W każdej szkole zakwalifikowanej do projektu, w turnieju weźmie udział po 20 uczestników (4 zespoły 5-osobowe). Zwycięska drużyna z każdej szkoły przejdzie do kolejnego etapu.


2) DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI NA UWM W OLSZTYNIE – uczniowie kolejny raz zmierzą się
z wyzwaniami gry biznesowej, tym razem jednak w rozgrywce międzyszkolnej. Drugiego dnia, po zakończonym turnieju, uczniowie skorzystają również z praktycznych warsztatów:
•    „Ja jako marka i ja w zespole”,
•    „Ja w projekcie i jako innowator”,
•    „Ja jako pomysłodawca startup’u i ja jako skuteczny sprzedawca”.


3) SYMULACJI ROZWOJU MIKROBIZNESU W SZKOŁACH – uczniowie wcielają się w rolę przedsiębiorcy i będą rozwijać „swoje” biznesy. W trakcie tych działań skorzystają ze wsparcia ekspertów – mentorów, którzy wskażą im najważniejsze aspekty prowadzenia firmy tj. budowanie produktu, analiza rynku, sprzedaż i marketing, finanse.


4) BUSINESS MAGIC – uczniowie przyjadą na Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, gdzie przy wsparciu trenerów i mentorów przez 24 godziny będą nadawać ostatnie szlify swoim biznesowym pomysłom. Punktem kulminacyjnym całego projektu będą finałowe prezentacje drużyn przed jurorami i wręczenie nagród zwycięzcom.