- tworzenie, redagowanie i publikacja treści do wybranych działów portalu,
- współpraca z zespołem redakcyjnym w zakresie planowania i realizacji strategii contentowej,
- monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i na rynku mediów cyfrowych,
- udział w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych,
- wsparcie w działaniach SEO i analizie danych.
Wymagania wobec kandydata
- status studenta (preferowane kierunki: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, marketing, nowe media),
- zainteresowanie branżą mediów cyfrowych i aktualnymi trendami,
- dobra znajomość polskiego, języka polskiego i umiejętność tworzenia angażujących treści,
- kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania,
- znajomość języka niemieckiego, hiszpańskiego lub innych będzie dodatkowym atutem,
- wysoka kultura osobista,
- znajomość któregoś z języków: hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, szwedzki będzie dodatkowym atutem,
- podstawowa znajomość narzędzi do obróbki grafiki będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży i cennego wpisu do CV,
- pracę w nowoczesnej firmie działającej z wykorzystaniem najnowszych technologii w tym AI,
- elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajęć na uczelni,
- możliwość rozwoju umiejętności w zakresie tworzenia treści, marketingu internetowego, SEO, SEM oraz pracy w mediach,
- współpracę i wsparcie doświadczonych specjalistów,
- dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingowych,
- mentoring z narzędzi: Google Search Console, Ahrefs, NeuronWriter, WordPress,
- możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu.
Sposób aplikowania
Prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres: praktyki@digitalpr.studio z dopiskiem “Aplikacja na praktyki” w tytule wiadomości. Prosimy o dołączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.