OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM
I. ZAMAWIAJĄCY
UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
CENTRUM INNOWACJI I TRANSFERU TECHNOLOGII
UL. PRAWOCHEŃSKIEGO 9, 10 – 720 OLSZTYN
TEL. 519 712 910
II. PODSTAWA PRAWNA
Dialog techniczny prowadzony jest na podstawie art. 31a - 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) oraz zgodnie z „Regulaminem przeprowadzania dialogu technicznego” opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ORAZ CEL PROWADZENIA DIALOGU
- Zamawiający ogłasza dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest stworzenie strony internetowej wraz z innowacyjnym narzędziem on-line do wczesnego rozpoznania sytuacji problemowych i kryzysów psychologicznych, co pozwoli na kompleksowe wsparcie w eliminacji lub minimalizacji skutków negatywnych nierozwojowych.
Odbiorcy usługi:
1. Studenci/tki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
2. Pracownicy Akademickiego Centrum Wsparcia UWM w Olsztynie
W Uniwersytecie Warmińsko – Mazurskim w Olsztynie studiuje ok. 20 tysięcy studentów/ek. W Akademickim Centrum Wsparcia zatrudnionych jest 6 specjalistów (psychologowie i terapeuci) oraz streetworker i pracownik pierwszego kontaktu.
Maksymalny termin wykonania usługi do 31.12.2021
- Celem przeprowadzania dialogu technicznego jest uzyskanie informacji niezbędnych do opracowania szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia tj. określenie warunków realizacji usługi, jej zakresu oraz sposobu wykonania, a także wstępne oszacowanie wartości zamówienia, warunków płatności i rozliczeń.
IV. ZASADY PROWADZENIA DIALOGU
- Dialog techniczny prowadzony będzie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego” opublikowanego na stronie internetowej Zamawiającego.
- Warunkiem udziału w dialogu technicznym jest złożenie zgłoszenia, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia wraz z dokumentem poświadczającym należyte umocowanie do reprezentacji zgłaszającego, w terminie określonym w niniejszym Ogłoszeniu. Zamawiający, zgodnie z §5 ust. 1 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego może także wymagać dołączenia do zgłoszenia dodatkowych oświadczeń, stanowisk lub dokumentów oraz ustanowić dodatkowe warunki, od których uzależnione jest dopuszczenie do dialogu technicznego - §5 ust. 7 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego.
- Dialog techniczny prowadzony będzie w języku polskim i ma charakter jawny, z zastrzeżeniem §6 ust. 10 „Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego”. Do dokumentów sporządzonych w innych językach niż polski powinny być dołączone tłumaczenia na język polski.
- Dialog techniczny prowadzony będzie w formie spotkań indywidualnych z Uczestnikami zgodnie z §6 ust. 4 pkt. 2 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego.
- Planowany termin przeprowadzenia dialogu technicznego: sierpień 2020 r.
V. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W DIALOGU TECHNICZNYM
- Podmioty zainteresowane udziałem w dialogu technicznym, spełniające wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu oraz w „Regulaminie przeprowadzania dialogu technicznego” składają prawidłowo wypełnione i podpisane zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym (Załącznik nr 1) wraz z pozostałymi dokumentami wskazanymi w niniejszym Ogłoszeniu.
- Zgłoszenia można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: eliza.jodko@uwm.edu.pl
- Termin składania zgłoszeń: 04.08.2020 r. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.
- Zamawiający nie jest zobowiązany dopuścić do dialogu technicznego podmioty, które złożą zgłoszenie do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie.