• przeprowadzanie szkoleń okresowych BHP dla pracowników i kadry kierowniczej;
• prowadzenie projektów i zadań związanych z poprawą bezpieczeństwa pracy i ergonomii;
• przeprowadzanie audytów, kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
• ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy;
• udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego;
• doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy;
• przeprowadzanie szkoleń w obszarze bezpieczeństwa pracy;
• prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa;
• współpraca z jednostkami kontroli.
Wymagania wobec kandydata
• wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe z tego obszaru;
• bardzo dobra znajomość przepisów z obszaru bezpieczeństwa pracy;
• mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
• czynne prawo jazdy kat. B;
• bardzo dobra organizacja czasu i umiejętność zorganizowania własnego stanowiska pracy.
Oferujemy
• przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy,
• elastyczne godziny pracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie i korzystne warunki zatrudnienia,
• świadczenia socjalne;
• dofinansowanie szkoleń i kursów;
• możliwość realnego wpływu na rozwój własny i całej organizacji.
Sposób aplikowania
Prosimy o przesłanie cv na adres e-mail: rekrutacja@safilin.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Safilin Sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”