Przedstawiciel ds. obsługi technicznej powłok żelowych (GC - żelkotu)
Główne zadania
Podlegając kierownikowi ds. technologii GC, osoba na tym stanowisku świadczy usługi techniczne dla klientów, które są zgodne ze strategią biznesową i celami, zapewnia, że powłoki żelowe INEOS Composites są dobrze stosowane w warsztatach klientów, opracowuje kreatywne rozwiązania w celu rozwiązania złożonych problemów związanych z aplikacją, zapewnia przywództwo techniczne w dziedzinie aplikacji GC.
Obowiązki na tym stanowisku obejmują, ale nie ograniczają się do następujących:
- Współpraca z kierownikiem sprzedaży w celu obsługi i utrzymania klientów poprzez komunikację propozycji wartości produktu, rozwiązywanie problemów i oferowanie kompleksowych rozwiązań. Realizacja celów biznesowych.
- Umożliwianie szybkiego rozwiązywania i wspierania kwestii jakościowych w lokalizacjach klientów.
- Rozwijanie nowych możliwości biznesowych wraz z kierownikiem sprzedaży w dochodowym biznesie, aby zaspokoić zapotrzebowanie firmy na rozwój
- Komunikowanie się z innymi osobami w branży w celu gromadzenia przydatnych informacji i zrozumienia ogólnobranżowych trendów marketingowych, przekazywanie zespołowi biznesowemu spostrzeżeń na temat konkurencji i stanu rynku w celu rozwoju nowych projektów biznesowych i rozwoju produktów.
- Sugerowanie pomysłów na ulepszenia produktów i aplikacji w obsługiwanych dziedzinach, aktywne uczestnictwo w projektach rozwoju nowych produktów, znaczący wkład we wprowadzanie nowych produktów na rynek.
- Odpowiedzialność za żądanie próbki / dopasowanie koloru w laboratorium w Miszewie
- Wsparcie zakładu i produkcji pilotażowej w zakładzie Miszewo
Wymagania wobec kandydata
Ogólny poziom wykształcenia i doświadczenia
Tytuł licencjata lub wyższy na kierunku chemia, materiałoznawstwo, inżynieria chemiczna lub pokrewnym.
Umiejętności techniczne
Logiczne myślenie, zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywność w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych i aplikacyjnych.
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; Gotowość do częstych podróży – wizyt u klientów
Umiejętności behawioralne
Nastawienie na wyniki, orientacja na klienta, pracowitość, umiejętność pracy w zespole
Oferujemy
Mozliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym.
Atrakcyjny pakiet benefitów oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
Stabilność zatrudnienia.