INEOS Composites Poland sp. z o.o.

Nazwa firmy

INEOS Composites Poland sp. z o.o.

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

Przedstawiciel ds. obsługi technicznej powłok żelowych (GC - żelkotu)

Główne zadania


Podlegając kierownikowi ds. technologii GC, osoba na tym stanowisku świadczy usługi techniczne dla klientów, które są zgodne ze strategią biznesową i celami, zapewnia, że powłoki żelowe INEOS Composites są dobrze stosowane w warsztatach klientów, opracowuje kreatywne rozwiązania w celu rozwiązania złożonych problemów związanych z aplikacją, zapewnia przywództwo techniczne w dziedzinie aplikacji GC.
Obowiązki na tym stanowisku obejmują, ale nie ograniczają się do następujących:

- Współpraca z kierownikiem sprzedaży w celu obsługi i utrzymania klientów poprzez komunikację propozycji wartości produktu, rozwiązywanie problemów i oferowanie kompleksowych rozwiązań. Realizacja celów biznesowych.

- Umożliwianie szybkiego rozwiązywania i wspierania kwestii jakościowych w lokalizacjach klientów.

- Rozwijanie nowych możliwości biznesowych wraz z kierownikiem sprzedaży w dochodowym biznesie, aby zaspokoić zapotrzebowanie firmy na rozwój

- Komunikowanie się z innymi osobami w branży w celu gromadzenia przydatnych informacji i zrozumienia ogólnobranżowych trendów marketingowych, przekazywanie zespołowi biznesowemu spostrzeżeń na temat konkurencji i stanu rynku w celu rozwoju nowych projektów biznesowych i rozwoju produktów.

- Sugerowanie pomysłów na ulepszenia produktów i aplikacji w obsługiwanych dziedzinach, aktywne uczestnictwo w projektach rozwoju nowych produktów, znaczący wkład we wprowadzanie nowych produktów na rynek.

- Odpowiedzialność za żądanie próbki / dopasowanie koloru w laboratorium w Miszewie

- Wsparcie zakładu i produkcji pilotażowej w zakładzie Miszewo

Wymagania wobec kandydata

Ogólny poziom wykształcenia i doświadczenia

Tytuł licencjata lub wyższy na kierunku chemia, materiałoznawstwo, inżynieria chemiczna lub pokrewnym.

Umiejętności techniczne

Logiczne myślenie, zaawansowane umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywność w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych i aplikacyjnych.

Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; Gotowość do częstych podróży – wizyt u klientów

Umiejętności behawioralne

Nastawienie na wyniki, orientacja na klienta, pracowitość, umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

Mozliwość rozwoju w środowisku międzynarodowym.
Atrakcyjny pakiet benefitów oraz konkurencyjne wynagrodzenie.
Stabilność zatrudnienia.

Sposób aplikowania

mail
Izabela.Karpus@ineos.com