AKADEMOS S.C.

AKADEMOS S.C.
Ul. Gołębia 12
03-662 Warszawa

• praca między godziną 8 a 16. Wymiar czasu pracy ustalimy z Tobą w indywidualnych rozmowach, dopasowując się do twoich możliwości i uwzględniając twoje terminy egzaminów/zaliczeń;
• praca całkowicie w systemie zdalnym z efektywnym wsparciem osoby wdrażającej;
• wysokość wynagrodzenia ustalamy w rozmowach indywidualnych.

Nazwa firmy

AKADEMOS S.C.

Data ważności ogłoszenia

Stanowisko

Asystent/ka Koordynatora Szkoleń w Dziale Obsługi Klienta

Główne zadania

Do Twoich obowiązków należeć będą głównie bieżące kontakty z klientami i lektorami języków obcych, koordynacja zajęć, rozliczanie usług i lektorów, fakturowanie oraz inne, podstawowe czynności administracyjne. Do Twoich obowiązków należeć będą głównie bieżące kontakty z klientami i lektorami języków obcych, koordynacja zajęć, rozliczanie usług i lektorów, fakturowanie oraz inne, podstawowe czynności administracyjne.

Wymagania wobec kandydata

• status studenta- przynajmniej jeszcze przez rok
• operatywność, umiejętność koncentracji na zadaniach, komunikatywność i elastyczność
• znajomość MS Office, a w szczególności Excela
• język angielski min. B1/B2
• poszukujemy osoby, która byłaby zainteresowana dłuższą współpracą min. roczną z możliwością przedłużenia

Oferujemy

• Nauczysz się nawiązywania bezpośredniego kontaktu oraz efektywnego dialogu z klientami i lektorami;
• Będziesz umiał zarządzać informacjami tak, by nie zanikały i pozwalały Ci na sprawne działanie;
• Opanujesz fakturowanie w intuicyjnym systemie Ifirma;
• Zdobędziesz umiejętność koordynacji działań na styku Akademos Klient Lektor;
• Nauczysz się samodzielnego podejmowania decyzji.

Sposób aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres akademos@akademos.edu.pl i podanie swojej dostępności. W temacie maila proszę wpisać Dział Obsługi Klienta.