Aktywna sprzedaż - Telefoniczna obsługa Klientów Play w nowoczesnym biurze sprzedaży
Doradztwo: Pomoc klientom w wyborze odpowiednich usług zgodnie z ich potrzebami
Budowanie relacji: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, zapewnienie wysokiej jakości obsługi i budowanie długoterminowej lojalności
Realizacja celów sprzedażowych: Dążenie do osiągnięcia wyznaczonych celów sprzedażowych i skuteczne wykorzystanie technik sprzedaży
Wymagania wobec kandydata
Komunikatywność: Doskonałe umiejętności komunikacyjne i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientami
Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej lub bezpośredniej, jednak nie jest to wymóg konieczny. Wszystkiego Cię nauczymy
Motywacja: Wysoki poziom motywacji do osiągania celów i umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność słuchania: Zdolność do aktywnego słuchania i zrozumienia potrzeb klientów
Obsługa komputera: Podstawowa znajomość obsługi komputera i umiejętność pracy z systemami CRM
Oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie: Podstawa plus prowizje uzależnione od wyników sprzedażowych
Szkolenia: Profesjonalne szkolenia wstępne i ciągłe wsparcie w rozwoju umiejętności sprzedażowych
Benefity: Konkursy z nagrodami oraz imprezy integracyjne
Przyjazne środowisko pracy: Praca w młodym i dynamicznym zespole, w atmosferze współpracy i wzajemnego wsparcia
Możliwość rozwoju: Perspektywy awansu i rozwoju kariery w strukturach firmy
Stałe godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Sposób aplikowania
Wyślij swoje CV na biuro@playretail.pl lub zadzwoń 790245955
Oferta skierowana jest do osób poszukujących pracy na pełen etat, studenci kierunków zaocznych są mile widziani